לחץ כאן לחיבור
לחשבון מייל
מכל מקום בעולם
 

קידום אתרים במנועי חיפוש | קידום אתרים אורגני

קידום אתרים במנועי חיפוש המכונה גם "קידום אורגני" הינו תהליך מתמשך על פני חודשים ושנים אשר מטרתו מיקום גבוה יותר לאתר בתוצאות החיפוש.

חשוב להבין שמילות החיפוש או ביטויי החיפוש מהוות את המיתוג של העסק או העניין. לכן מדובר כאן לא רק בהיבט טכני גרידה של שיפור פרמטרים מול גוגל אלא בהיבט שיווקי מרכזי של העסק.

זאת ועוד, מנועי החיפוש מחפשים טקסטים. אתרים דלי טקסט יתקשו בתחרות מול אתרים עתירי טקסט. נכון ניתן לטפל בתמונות אבל אין תחליף לטקסט ממוקד.

תהליך קידום האתר מתמשך לאורך תקופה ארוכה ובמצב מיטבי: לכל אורך חיי האתר ומתבסס על מספר מוקדי פעילות:

סטטוס, מצב נוכחי - ניתוח המצב הקיים: הגדרת השוק בו העסק (האתר) פועל, מהו המיתוג שלו ומהם ביטויי החיפוש הידועים. כמו כן מוגדרים יעדים ראשוניים לקידום האתר ומזוהות בעיות בנושא המיתוג, כמו למשל חוסר בהירות במסרים, אי התאמה לתוכניות עתידיות וכיו"ב.

סקר שוק – לימוד וסקירת התחום והמתחרים הרלוונטיים לתחום בו האתר שלך ממותג. הבנת מטרות האתר, חקר המתחרים, אפיון קהל היעד של האתר, זיהוי תדירות של ביטויי חיפוש והגדרת יעדים. סקר שוק זה בתהליך קידום אתרים מטרתו להביא להבנת התחום בו האתר נמצא. לשלב זה נחזור גם בעתיד לזיהוי עדכונים וחידושים. יש לציין שלא בכל פעם מתבצע סקר מקיף ועמוק, בשלבים מאוחרים מתבצע עדכון למידע הקיים.

זיהוי ביטויי חיפוש – איתור ביטויי החיפוש האופייניים, השגורים בפי הלקוחות ובשימוש הגולשים. ביטויים אלה ישמשו למיתוג האתר. בשלב זה, נבחן את מידת הפופולריות של הביטויים, עד כמה בפועל הגולשים משתמשים בהם. לצןרך כך ישנם כלים סטטיסטיים המשמשים למדידת הביטויים המדוברים.
אוסף ביטויי החיפוש יהווה את העוגן סביבו יבנה המיתוג, אליו יכוונו וישוכתבו הטקסטים ובהתאם אליו ישופר מבנה האתר. תוצר הפעילות הזו הינה טבלה בה מופיעיפ ביטויי החיפוש כולל סטטיסטיקות ומזוהים הביטויים אשר בהם תהליך הקידום יתמקד.


שיפור עמודי האתר – בהנתן ביטויי החיפוש יבוצעו המהלכים הבאים:

  • ארגון עמודי האתר ואיתור המיקוד של העמודים
     
  • שכתוב טקסטים בהתאם לביטויי החיפוש
     
  • הוספת/החסרת עמודים כך שיותאמו לביטויי החיפוש הרלוונטיים.
     
  • עדכון ברמת הקוד של תגיות HTML ושיפור הקריאות לטובת מנועי החיפוש.
תוצר שלב זה הינו עמודים מותאמים לביטויי החיפוש המיועדים להם.


ייעול הקישורים הפנימיים – המטרה היא שיפור הניווט בתוך האתר לטובת הגולשים ולטובת מנועי החיפוש תוך הדגשת ביטויי החיפוש הרלוונטיים במקומות הנכונים בעמודים. התוצר הוא קישורים פנימיים מאורגנים היטב.

קישורים נכנסים – מנועי החיפוש מייחסים חשיבות לקישורים החיצוניים המפנים לאתרך. רצוי שאלה יהיו קישורים איכותיים. קישור איכותי הינו קישור מאתר בעל דירוג גבוה. בזכות הקישורים האתר זוכה לתנועה רבה יותר וללקוחות פוטנציאליים. כמובן שהקישורים צריכים להתבסס על ביטויי החיפוש הרלוונטיים לך, אחרת זו אמנם הגדלת תנועה באתר אך לא של לקוחות פוטנציאליים.

הגדלת תנועה באתר - ישנן פעולות נוספות אשר ניתן לבצע כדי להגדיל את התנועה באתר. החל ממבצעים בחנות, המשך בחלוקת מתנות פיזיות, טיפים או מידע אשר מעניין את הלקוחות הפוטנציאליים של האתר.

מדידת ביצועים - לאורך כל התקופה מתבצעת מדידת "רייטינג"! כן כמו בטלביזיה גם אנחנו נמדדים לפי כמות הגולשים, זמן השהיה באתר, מהיכן הגיעו ומה חיפשו וכיו"ב. ישנם כלים מתוחכמים לביצוע מדידות אלה. שלא כמו במדיות אחרות, רמת הפירוט, הדיוק והמיקוד באינטרנט היא מהטובות שיש ויכולה לאפשר תהליך אפקטיבי.

סטטוס וניתוח ביצועים - בדומה לשלב ההתחלה, ננתח את התוצאות על סמך ההנחות והפעילות שהתבצעה ונחזור על התהליך בכוחות מחודשים והתלהבות לשפר את התוצאות. זו פעילות מרתקת ומשמחת כשמצליחים!

נשמח לתת לך הצעת מחיר לקידום האתר שלך, הנך קליק אחד מההצעה








 

תהליך קידום אתרים site2goal
סטטוס
ויעדים
סקר
שוק
ביטויי
חיפוש
שיפור
עמודים
הגדלת
התנועה
מדידת
ביצועים



 

 

 

 


 

 
סטטוס וניתוח ביצועים סקר שוק זיהוי ביטויי חיפוש/מיתוג שיפור עמודי האתר ייעול קישורים פנימיים יצירת קישורים נכנסים הגדלת התנועה באתר מדידת ביצועים תהליך קידום אתרים Default
אהבתם מה שקראתם? לחצו LIKE ותאפשרו גם לאחרים! תודה
 
   
שאלונים אינטרנטיים | מפת האתר | תקנון שימוש | צור קשר
 
 
 בניה, עיצוב, קידום אתרי אינטרנט למטרה נייד:  972-509262025+  דוא"ל:  Email:  mulli@site2goal.co.il
Site2goal build, design and promote web site to goal.  Cell: +972-509262025
מבית אזימוט לדרך
 עיצוב: סטודיו מיכל להבי  
       
    © 2005-2014 כל הזכויות שמורות